یکی تویی و یکی من...

 

یکی تویی و یکی من...با این مـــاه که هنوز هم این شهــــر را تحمل میکنـــد...

 

 همین ســـــه تا بس است...

 حتی اگر ماه هم نبود... من قانعم... به یـــک تو و یـــــک من ...

 مگر میان تو وماه فرقی هم هست؟؟؟

 ای کاش بود...آن وقت شاید همـــه چیز جــــز تو معنایی داشت...

 اما...حالا که ندارد...

حالا همـــــه چیز تویی....

تمام شعـــــــرهایی که با عشــــــق میخوانم...

 تمام روزهای خـــــــوب...

 تمام لبخنــــــد های من...

 تمام گنـــــــاه های با لذت...

 تمام زندگـــــی...

 همــــه چیز تویی...چیز دیگـــــری هم اگر جـــــز تو بود...

                      فـــــــــدای یک تبسمت...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 ا 14:44 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.